Nog maar 3 weken... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Lorianne Cappellen - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Lorianne Cappellen - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken...

Blijf op de hoogte en volg Lorianne

02 Augustus 2012 | Nederland, Nunspeet

Daar is het dan, mijn allereerste verslag voor mijn vertrek naar Peru.
Het land van de gekleurde poncho's, minimensen, panfluiten,
mooie natuur en natuurlijk de llama en de gebakken cavia (woepie).

Nog maar 3 weken en dan is het al de 23e!
Ik ben al best wel een heel klein beetje zenuwachtig,
maar vooral heel benieuwd wat deze reis me (naast 15 studiepunten) gaat opleveren.

Op deze site ga ik dus vanaf nu regelmatig een blog posten, zodat een ieder die daar behoefte aan heeft mijn prachtige verhaaltjes kan gaan lezen.

Natuurlijk zal ik, zodra ik het weet, hier ook mijn nieuwe mobiele nummer, adres en dat soort dingetjes opzetten.

Dat was het voor nu, tot mijn volgende blog, misschien wel vanuit Peru :)

Hasta luego :)

  • 02 Augustus 2012 - 12:04

    2 Augustus 2012:

    Lieve grote meid van mij,

    Heel fijn dat wij via deze site op de hoogte kunnen blijven van jou wel en wee, we gaan uit van vooral het eerste!

    Hoewel wij je heel erg zullen gaan missen zal het een tijd met heel veel belevenissen voor je gaan worden waar je hopelijk de rest van je leven met veel mooie herinneringen op terug mag kijken en van na mag genieten!

    Gelukkig hebben we nog 3 weekjes om er naartoe te leven en ons erop voor te bereiden!

    mucho amor de mamá

  • 22 Augustus 2012 - 15:15

    Roger, Agda, Melissa En Julian:

    Leuk om je zo te volgen via je reisverslagen. Geniet ervan en heel veel plezier toegewenst! Liefs van ons

  • 22 Augustus 2012 - 16:49

    AartJan & Hanneke:

    Hoi Lorianne,
    We wensen je een hele goeie tijd toe in Peru en gaan je via je blog zeker volgen! :)
    Weet dat je ook daar in de handen bent van Hem aan wie jij je leven hebt toevertrouwd!!
    Geniet van dit avontuur; dit worden ervaringen die niemand je af kan nemen!!

    Have a safe trip!

    Hartelijk groet, ons

  • 22 Augustus 2012 - 19:38

    Ingrid:

    Yes gevonden!! Een hele goede reis!!!

    Heel veel liefs mij

  • 22 Augustus 2012 - 20:50

    Rieks En Marion:

    He Lorianne, wij wensen je veel sterkte bij het afscheid morgen en verder een goede reis. Maak er wat van en we gaan je zeker volgen! Liefs van ons!

  • 23 Augustus 2012 - 07:47

    Wim En Ria Van Cappellen:

    Hoi Lorianne .

    Een goede reis en veel plezier.
    We blijven je volgen, dus tot je volgende bericht.
    Groeten van uit Berkenwoude.

  • 23 Augustus 2012 - 10:04

    Monique Drost:

    Hoi Lorianne,

    Inmiddels vertrokken heb ik van je moeder begrepen.

    We wensen je heel veel succes en plezier daar in het prachtig Peru!

    Monique Drost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nunspeet

Lorianne

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 17318

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2012 - 08 December 2012

Peru

Landen bezocht: